Guerilla marketing


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 17.12.2023

Guerilla marketing   Jay Conrad Levinson

Guerilla marketing: 



Knihu jsem si zvolil na základě požadavků jedné ze zkoušech. To je ovšem jen sekundární důvod. Ten primární je primárně v rozšíření obzorů v rámci marketingu, jelikož se primárně věnuji marketingu soc. sítí. Považuji  za důležité, pokusit se vědět o tomto oboru co nejvíce informací a zrovna princip guerilla marketingu se mi velmi zamlouval. 


Zásadní takeouty: 


ATP: 

Jelikož se marketingu konkr. na soc. sítích věnuji byla kniha velmi inspirativní.  Utvrdil jsem se v přesvědčení, že bez sociálních sítí nemají produkty ze sféry min. FMSG žádnou žanci  být  z dlouhodobého hlediska konkurenceschopní. Zároveň mi GM přijde jako geniální formát na propojení reality ze světem online soc. sítí. Knihu beru jako velmi přínosnou a mám v plánu se k ní vracet.





Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 0

Kategorie: Učení

Body: 2

05.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 3

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

02.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: