Tuto knihu jsem si paradoxně vybral i když nejsem úplně velkým uživatele Spotify. Vybral jsem si ji na základě zajímavého Youtube videa a chtěl jsem se o této firmě dozvědět více
Protože se stále více snažím přesunout z pozice malého a soukromého podnikání do té větší hry. Bylo pro mn určite zajímavé pojednání o tom jak náročné je budovat Startup s globalním potenciálem a že se něčeho takového dost bojím. Šíleně dřít, hledat investory, nemít žádnou jistotu, to vše je opravdu náročné.
Podnikatele jménem Daniel Ek a Martin Lorentzon, kteří měli velké ambice změnit způsob, jakým lidé poslouchají hudbu a už jen vidět proces toho jak se všechny hudebníky a investory, snaží přesvědčit o tom, že jejich platforma je opravdu budoucnost. Díky svému pevnému přesvědčení a oddanosti své vizi nakonec získali důležité smlouvy s nahrávacími společnostmi a získali podporu umělců.
Je také nutné si firmy jako je Spotify a nebo Netflix studovat, protože je to jeden ze spůsobů chodu moderních a kreativně založených firem. Vzhledem k tomu, že inklinuji k tomu vést agenturu na sociální sítě, bude por mne důležité zavést podobnou kulturu. Volné myšlení, otevřenost, důraz na samostatnost a důvěra v člověka, to vše jsou aspekty, na kterých si moderní firmy musí zakládat.
Poznatky z knihy
Je důležité se věnovat lidem, at už je to vašemu okolí, kolegům a nebo zamestnancům. Firmy jsou lidmi tvořené a pokud jim neáme vhodné prostředí tak nikdy nevytvoříme úspěšnou firmu.
Je také zajímavé vidět, že občas si člověk musí tvrdě za svým a neposlouchat názory ostatních. Produkt který je nadčasový se většinou nepotká s pochopením okolí.