Příběh, který zlepší práci v týmu


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 26.01.2020

Pět příčin selhávání týmů   Patrick Lencioni

Četli jste někdy byznys literaturu, která spouštěla emoce?

Chtěla bych se s vámi podělit o své dojmy z jedné z nejjednodušeji čtených knih o podnikání.


“Pět příčin selhávání týmů” je fascinujícím podobenstvím o leadrovi, který se snaží ve své společnosti uspořádat věci a vytvořit soudržný tým manažerů.  Na příkladu fiktivní společnosti Decision Tech autor analyzuje důvody, proč je týmová práce neuspokojivá.  Postupně jsem vcítila do postav v knize, které musí dělat obtížná, ale nesmírně důležitá rozhodnutí.


 "Máme zkušenější personál než konkurenty. Máme více prostředků.  Díky Martinovi a jeho týmu máme nejmodernější technologii.  Máme moudrou správní radu.  A navzdory tomu všemu jsme z hlediska zisku a počtu zákazníků horší než dva konkurenti.”




 * Existuje pět hlavních překážek efektivní týmové práce.


 * První překážkou je nedostatek důvěry.


 * Druhou překážkou je strach z konfliktu s kolegy.


 * Třetí překážkou je neochota implementovat přijatá rozhodnutí.


 * Čtvrtou překážkou je neochota nést odpovědnost za své činy.


 * Pátou překážkou je neschopnost zapamatovat si společný cíl.


Chtěla bych poznamenat, že kromě vědeckých výzkumů, ekonomických faktorů a ukazatelů existuje také psychologie člověka a týmu, a pokud je ovládáte společně, získáte synergii, která povede k vynikajícímu výsledku. Proto všem doporučuji, aby si tuto knihu přečetli, bude užitečná především pro členy TiimiAkatemia, stejně jako pro všechny lidi, kteří staví tým nebo chtějí, aby se jejich společnost stala učící se organizací.


 Pokud se chcete rychle a snadno naučit, jak organizovat práci v týmu, přejděte rovnou k posledním kapitolám, v nichž autor stanoví podrobný akční plán pro diagnostiku pěti hlavních problémů v týmové práci, a také poskytuje komplexní a konkrétní rady, jak je řešit.



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 0

Kategorie: Společnost

Body: 3

28.03.2024

Kategorie: Inovace

Body: 3

28.03.2024

Kategorie: Inovace

Body: 2

28.03.2024

Kategorie: Jiné

Body: 3

28.03.2024

Kategorie: Marketing

Body: 3

28.03.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: