Nová pravidla marketingu a PR


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 22.02.2023

Nová pravidla marketingu a PR   David Meerman Scott

Knihu jsme si vybral hlavně proto, že si chci rozšířit své znalosti marketingu o nové poznatky.


Hlavní témata:


Content marketing

Marketing, který je zaměřený na tvorbu vhodného obsahu na míru pro určitou cílovou skupinu a je vhodný i pro daný časový úsek. Narozdíl od klasické reklamy - která je převážně prodejní a člověka spíš vyrušuje a není to věc, kterou někdo primárně konzumuje. Content marketing se stará o obsah, který dokáže prodávat, ale zároveň ho lidé chtějí konzumovat, Je to klíčový aspekt sociálních sítí.


PR

PR neboli public relations je vyjádření péče o vztah mezi společností a veřejností. Je taky klíčovým prvkem sociálních sítí, kde by se měl člověk snažit s lidmy navázat co možná nejosobnější kontakt. Celkově je poslední dobou vztah k brandu důležitým faktorem.



Scott ve své knize tvrdí, že tradiční marketingové a PR metody, jako jsou televizní reklamy, billboardy, tiskové zprávy a tištěné materiály, už nejsou dostatečně efektivní pro dosažení většího zákaznického zájmu. Namísto toho, Scott navrhuje nový přístup k marketingu a PR, který je založen na obsahu, interakci a angažovanosti.


Autor zdůrazňuje význam obsahu, který by měl být relevantní, zajímavý a hodnotný pro cílovou skupinu. Na rozdíl od tradičních reklam, které jsou většinou invazivní a nechtěné, obsah vytváří hodnotu pro zákazníky a může jim pomoci řešit problémy a potřeby.


Další klíčovou zásadou nového marketingu a PR je interakce. Scott tvrdí, že zákazníci už nechtějí být pasivními příjemci zpráv, ale chtějí se aktivně zapojovat do dialogu s firmami a značkami. Interakce může být realizována například prostřednictvím sociálních médií, fór a komentářů na blogu.


Angažovanost je další klíčový prvek nového marketingu a PR. Scott tvrdí, že společnosti a značky by měly být aktivními účastníky komunit, které se týkají jejich produktů a služeb. Tím, že se účastní diskusí, podporují zákazníky a řeší jejich potřeby, mohou budovat dlouhodobé vztahy s cílovou skupinou.


Kniha Nová pravidla marketingu a PR je plná praktických tipů a návodů, jak využít nového přístupu k marketingu a PR ve své firmě nebo organizaci. Autor uvádí řadu konkrétních příkladů společností, které se těmito novými pravidly řídí a dosahují tak úspěchu.


Online prostředí změnilo uvažování lidí o nákupu a produktech

V marketingu se musíme přizpůsobovat nový trendům a technologiím

Musíme tvořit obsah, který lidí chtějí konzumovat

Musíme reportovat - měřit a sledovat výsledky a na základě nich reflektovat



Knihu mohu opravdu doporučit, je to konečně kniha, která se baví o aktuálních trendech v marketingu a pro mne jako člověka, který je velmi zaměřený na sociální sítě a propagaci na nich se opravdu hodí. Zároveň vnímám jak je dobré PR stále důležitější a důležitější.



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Kategorie: Jiné

Body: 1

07.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: