Učebnice je v Tiimi k ničemu


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 28.05.2021

Direct marketing   Edward Nash

Když jsem začínal s prodejem antigenních testů, hledal jsem knížku, která by mi pomohla s direct marketingem a prodejem. No a jednu s tímto názvem jsem našel v knihovně TAPu, tak jsem ji zkusil.


Bichle o bez mála 600 stránkách, která má pro působení v Tiimi asi stejný přínos, jako pár článků na stejné téma na internetu, není úplně něčím, co bych vám doporučil.


Nechci říkat, že by kniha byla úplně o ničem a nepřinášela žádné vědomosti, to určitě ne. Kniha dle mého názoru obsahuje snad všechna témata, která se týkají marketingu a jsou jeho nedílnou součástí. Problém však vidím ve stylu, jaký daná témata pojímá a jak dané vědomosti na čtenáře přenáší.


Kniha není vůbec čtivá, je extrémně zdlouhavá, informace předává tak moc nemastně a neslaně, že si z nich čtenář nemůže reálně odnést žádné hlubší pochopení. Při čtení knihy si připadám, jako kdyby někdo bezmyšlenkovitě přepapouškoval nějaké nezvratné fakty, které někdo jiný sáhodlouhým vědeckým bádáním objevil. Což zní sice velice profesionálně a akademicky, ale v tom je právě ten problém. Jakmile je kniha takto zaměřena na čistá vědecká fakta, nedává čtenáři prostor ani stimul pro hlubší a kreativnější zahloubání do jádra problému. To pak znamená, že si z toho jen těžko odneseme nějaké Aha! momenty, které bychom mohli použít v naší praxi. A zrovna u marketingu jsou kreativita a hlubší pochopení problému klíčovými faktory. Není divu, že se říká, že podnikání se nedá naučit ve škole, když školy na své studenty přenášejí informace tímto způsobem.



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 3

19.04.2024

Kategorie: Podnikání

Body: 2

19.04.2024

Kategorie: Učení

Body: 3

19.04.2024

Kategorie: Marketing

Body: 3

19.04.2024

Kategorie: Management

Body: 0

19.04.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

Sleduj nás na sociálních sítích: