Tak to dělá Virgin


1 bod

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 02.09.2021

Tak to dělá Virgin   Richard Brandson

Rady od Richarda




METODA: Když o někom mluvíte ošklivě, zlobíte se na někoho, podívejte se do zrcadla a dívejte se na sebe po dobu pěti minut, uvidíte, jak se na vás toto špatné chování podepisuje


Zaručeně mineš, když se nepokusíš o odpal.


O přerušování



Projevy k ostatním






Vedení lidí je schopnost skrývat strach před ostatními




“Kdybych se opakovaně nezapřel a neodmítal věci, které pro mě nebyly to pravé, moje firmy by jistě neexistovaly”



Moudra pro společnost/tým




Nejlepší nápady někdy vznikají spojením dvou různých nápadů, když jsou lidé sami jsou produktivnější, ale když jsou spolu, jsou kreativnější.



Vždy kladou důraz na člověka ve firemní kultuře ve Virgin “Školíme své lidi dost dobře na to, aby mohli odejít a zacházíme s nimi tak, aby nikdy nechtěli odejít.”


K zákazníkům se chovají jako ke členům rodiny - “Nedělejte si starost se ziskem, myslete na zákaznický servis, zisk je jen vedlejším produktem dobrého zákaznického servisu.”



Jak to dělají ve Virgin?



PÁÁRTY - je důležité pořádat bujaré večírky, přispěje to k rodinné atmosféře a firemní kultuře pro kterou je důležitá zábava a pocit svobody.

+ je důležité vidět se navzájem jako “pouze lidi” 


Nebrat se moc vážně, brát zábavu velice vážně!

“Go big or go home”!


Štěstí a úspěch 






Vyzdvihla jsem nejdůležitější body z knihy a ted když poprvé v životě najímám brigádníky, říkám si, jaký si asi udržet postoj? Nemám pro to stále vyhrazený názor, ale vím na co se chci soustředit.



  1. Jednat s lidmi fér, starat se o to, aby byli více než spokojeni, aby je práce bavila 
  2. Poznat je jako lidi, nebavit se pouze o práci, chci znát jejich cíle, chci abychom si byli blízcí a aby mezi námi panovaly pocity důvěry a mohli jsme být k sobě vzájemně upřímní, otevření
  3. Zaměřit se na zákazníky, ačkoliv mě samotnou občas hodně …. řekněme stresují, chci dbát na to, abych si negativní pocity uchovala a snažila se zaměřit na perfektní zákaznický servis a šla tak příkladem ostatním
  4. Zaměřovat se na výsledky a ne na zisk, budu se snažit přesvědčit své brigádníky aby přistoupili na minimální odměnu, kterou následně dle výsledků budeme upravovat
  5. Nesmím ukázat strach či nejistotu a přenášet tyto pocity na ostatní, naopak je chci motivovat a sdílet cíle za kterými společně půjdeme, nikoliv negativní emoce nejistoty. 
  6. Ačkoliv je on-line marketing práce, která se dá dělat individuálně, chci se alespoň jedenkrát měsíčně scházet a řešit plány, tak abychom byli co nejvíce kreativní.




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Kategorie: Jiné

Body: 1

07.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: