PODCAST ProtiProudu Tomáš Čupr


0.33 bodu

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 26.03.2022

PODCAST ProtiProudu Tomáš Čupr  

Co mají Alza a rohlík společného? Jsou to tričkaté firmy, které nevzdaly svůj růst a jsou IT driven.  Tomáš Čupr musel být ve strašným věcí, protože lidi spolejhali že to s nima dotáhne nebo vymyslí. Teď změnil strategii a už nikam nechodí nic nedotahuje ale pořád všechno ví. Z managerského pohleda je to jako takový scuba diving, potopit se do detailu a hned se vytvořit. “Musím rozumět všemu co děláme”. Tomáš se ocitl na schůzce proč je Gervais v jejich portfóliu kyselejší než by mělo být - to byl trigger pro změnu. Micromanagement - není dobrý jít jenom po povrchu, kde sem se to ocitl, co tu dělám, proč tu sem? Končí to tím že pokud jsem se ocitl v rozhodování o detailu, nezvládl jsem to nahoře. Když Čupr otevřel Rakousko vytvořila se skupina, nový tým, dostal druhou šanci aby se oprostil od micromanagement. V detailu je dobré říkat si 5x Proč. Je spousta managerských stylů, managerských metod, stejně jako se vyvíjí firma je nutné aby se měnily managerské styly. Neustálá změna je strašně zásadní. Slevy tě dlouhodobě brzdí. Dlouhodobost vs. krátkodobost, zase je zásadní smysl firmy. Jde se na exit nebo na růst? Jedna ruka neustále staví a jedna ruka neustálé uklízí, není to o extrémech ale o udržitelnosti.V Alze pro záznam strategií využívají mindmapy. Vize alzy: objednávka myšlenkou, doručení teleportem. Č.-Máme dení rituály, sleduju 90 čísel. Tomáš H. sleduje PNLky, targety, streche, forcasty, runraty. Obrat, hrubá obchodní marže po odečtení logistiky a marketingu. Každá oblast v Alze je zmapovaná balance score cart. Popisuje finanční ukazatele, kvalitativní, derivovaný - jestli zvedá nebo nezvedá podpora telefony.  Tomáš Č. má budovatelský gen, chce postavit co nejlepší organismus aby na něj mohl být pyšný. Je nějáká cílová linie? Tomáš H. kam až to budu schopný to postavit, posunout. Tomáš Č. začalo to bý o odkazu a o impactu, to koreluje s velikostí firmy. Nechci velkou firmu, která má negativní nebo žádnej dopad na společnost. Úspěch je v opaku. Dopad na zákazníka ale i na dodavatele.  Alza nemá definovanou misi, nedá se moc definovat. Tomáš H. relaxuje sportem několikrát týdně, neumí moc vypnout. Tomáš Č. moc nesportuje a je zdravej, ale je zdravej. :D Našel si balanc work-life v plavání, golfu, jezdí na kole. Není to sprint ale maraton, velký dlouhodobý hry takhle hrát nejdou. Máme sakra málo časo na to abychom všechno vyřešili, proto musíme být hodně obezřetní kam ho dáváme. Když jsme busy udělali jsme něco špatně, buď jsme nahirovali málo lidí nebo hodně špatnejch lidí. 




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Kategorie: Jiné

Body: 1

07.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: