Marketingový plán na 1 stránku


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 30.09.2021

Marketingový plán na 1 stránku   Dib Allan

Jo tak ten název je nemilosrdný clickbait. Jinak kniha je dobra, ale tolik přínosu v ní nevidím, je to jedna z knih, která není nepostradatelná, a úplně v klidu stačí přečíst pár článku či podivat se na pár videek a máte to. Ale pokud si prostě chcete užit čtení, tak tu knihu doporučit můžu, autor dokáže zaujmout.


Nicméně nejvíc mě obohatila 8 kapitola. 


Klíčové pointy z  8 kapitoly.


Skutečný zisk pochází ze zjištění, jak více prodat stávajícím zákazníkům. Pět způsobů, jak to udělat:

Některá čísla, která musíte sledovat:

Potenciální zákazníci: spočítejte počet nových potenciálních zákazníků, kteří přijdou do vaší firmy

Konverzní poměr: vypočítá procento potenciálních zákazníků, které jste převedli na platící zákazníky.

Průměrná hodnota transakce: měli byste znát  průměrnou částku v korunách, kterou za vaše služby zákazníci utratí.

Zaměřte se na své zákazníky tzv. „Kmen“:

Kmen: tato skupina zákazníků jsou nadšení fanoušci a příznivci , kteří propagují vaše podnikání a aktivně spiknou pro váš úspěch.

Zbytek poslat do háje.

Dalším způsobem kategorizace zákazníků je použití Net Promoter Score (NPS) - pozitivní skóre je dobré,> +50 je vynikající

Skóre čistého promotéra se vypočítává na základě odpovědí na jedinou otázku „Jak je pravděpodobné, že byste naši společnost/ produkt/ službu doporučili příteli nebo kolegovi?“





Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Společnost

Body: 3

28.03.2024

Kategorie: Inovace

Body: 3

28.03.2024

Kategorie: Inovace

Body: 2

28.03.2024

Kategorie: Jiné

Body: 3

28.03.2024

Kategorie: Marketing

Body: 3

28.03.2024

Kategorie: Společnost

Body: 2

28.03.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: