Jo tak ten název je nemilosrdný clickbait. Jinak kniha je dobra, ale tolik přínosu v ní nevidím, je to jedna z knih, která není nepostradatelná, a úplně v klidu stačí přečíst pár článku či podivat se na pár videek a máte to. Ale pokud si prostě chcete užit čtení, tak tu knihu doporučit můžu, autor dokáže zaujmout.
Nicméně nejvíc mě obohatila 8 kapitola.
Klíčové pointy z 8 kapitoly.
Skutečný zisk pochází ze zjištění, jak více prodat stávajícím zákazníkům. Pět způsobů, jak to udělat:
Některá čísla, která musíte sledovat:
Potenciální zákazníci: spočítejte počet nových potenciálních zákazníků, kteří přijdou do vaší firmy
Konverzní poměr: vypočítá procento potenciálních zákazníků, které jste převedli na platící zákazníky.
Průměrná hodnota transakce: měli byste znát průměrnou částku v korunách, kterou za vaše služby zákazníci utratí.
Zaměřte se na své zákazníky tzv. „Kmen“:
Kmen: tato skupina zákazníků jsou nadšení fanoušci a příznivci , kteří propagují vaše podnikání a aktivně spiknou pro váš úspěch.
Zbytek poslat do háje.
Dalším způsobem kategorizace zákazníků je použití Net Promoter Score (NPS) - pozitivní skóre je dobré,> +50 je vynikající
Skóre čistého promotéra se vypočítává na základě odpovědí na jedinou otázku „Jak je pravděpodobné, že byste naši společnost/ produkt/ službu doporučili příteli nebo kolegovi?“