Jak na marketingový plán?


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 21.08.2024

Marketing 4.0   Philip Kotler


Obsah


Inovace

- vertikální: z firem na trh

- horizontální: trh přichází s nápady a firmy je zkomerční 


F-faktor 

Sledující v dnešní době nevěří expertům, ale jsou soustředění na kamarády(friends), rodinu(family), fanoušky(fans) a sledovatelé(followers)


Správný marketing by měl být variací online a offline marketingu. Tyto dvě složky by se měly vzájemně prolínat. 

V  každém projektu se snažíme tyto dvě složky v marketingu kombinovat. Např. u projektu Blazzin tvoří velkou část marketingu online marketing převážně na platformách jako je instagram a facebook. Co se týče offline marketingu, potrpíme si na viditelné štítky, obalové materiály s děkovnou kartičkou, ale rozhdávali jsme i letáčky a měli náš vlastní stánek. 


“Pokud máš hatery, děláš to správně.” - Složení sledovatelů velkých značek je většinou 1:1:1, tj. 30:30:30 (lovers:haters:nothing). 

Při sdílení na sociální sítě jsem se bála toho, co na to řeknou ostatní a to mě v mé tvorbě neskutečně brzdilo. Naštěstí jsem ale tento strach překonala, uvědomila jsem si, že mít hatery je vlastně taky v pořádku a aktivně se teď věnuji budování mého osobního fitness brandu. Nakoplo mě to i v marketingu, který teď aktuálně budu od září spouštět pro projekt Blazzin. 



Přechod 4P marketingu na 4C 

4P

product, price, place, promotion 


4C

co-creation, currency, communal activation, conversation



Co-creation

Samotná personalizace produktu, strategie. 


Currency

Dynamické oceňování, unikátní oceňování pro každého klienta. 


Communal activation

Koncept využívaných kanálů, P2P distribuce. 


Conversation

Koncept celkové propagace, propojování klientů mezi sebou.



Content marketing

Goal settings


Audience mapping


Content ideation and planning


Content creation


Content distribution


Content amplification


Content Marketing Evaluation 


Content Marketing Improvement

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Závěr

Veškeré informace z této knihy převedu do tvorby marketingového plánu v projektu Blazzin.




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 3

01.12.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: