David Špinar, jak jsme prodali slevomat? Jak se dostat k investorům z Mitonu? Miton prodal marketingovou agenturu H1, působil v googlu a teď je v Mitonu. Nejkrásnější je, když firma bobtná pod rukama a roste, když se zakládá. Má blízko k výkonostnímu marketingu, všechny jeho firmy na něm rostou a padají. Investoři v Mitonu se snaží s founderem být na denní bázi, jsou v roli non executive chairmana. Exit slevomatu byl za jeden a půl miliardy korun. Miton bude investovat do stávajících projektů se kterými chtějí jít do zahraničí, třeba Bonami, Viano. Soustředí se na internetové firmy ale máme v portfoliu i nemovitosti. Jdou jim hlavně firmy v segmentu B2C. Ted si vsadili na firmu Rozum v segmentu B2B. Hodně důležitý je osobní network a vlastní proaktivita sledování trendů na kterých by se dalo svést. Jak se dostat do Mitonu? Ideální je poslat email, nebo se potkat na networkové akci. Já osobně bych nakráčel do firmy a domluvil si schůzku, nebo osobně předal dokumenty. Vybíráme si zejména kvůli osobě foundera. Ten člověk je nejdůležitější, když je dobrej tak s náma ve finále může udělat úplně něco jiného. Musíme vidět zvládnutý klíčový atributy podnikání v daném oboru logistika, marketing. A bavíme se o ambici… jak to může být velký.